Wednesday 24 October 2007

Gutsy Gibbon İzlenimleri -2

Birkaç gündür Kubuntu 7.10 (Gutsy Gibbon) kullanıyordum ve herhalde kalan tek sıkıntım, sistem biraz boş kaldıktan sonra, herhangi bir uygulama çalıştırmaya kalktığım andan itibaren, sabit sürücümün acayip sesler çıkarmaya başlaması ve sistemin neredeyse donup kalma aşamasına gelmesiydi.

Önce Nvidia sürücülerinden şüphelendim. Kaldırdım, değiştirdim ancak "bana mısın" demedi.
Daha sonra benim için gereksiz hizmetleri kapattım, ancak bu da işe yaramadı.
Son bir ümitle Gnome pencere yöneticisini -yani pratikte Ubuntu- kurdum ve sihirli bir değnekle dokunulmuşcasına pırıl pırıl çalışmaya başladı herşey.

Buradan KDE geliştiricilerine sesleniyorum: Yakında "KDE için sistem gereksinimleri alt tarafı Micro$~ Vista ile aynıdır." diyeceksiniz ve o masaüstünü geliştiricilerinden başka kullanan kalmayacak diye endişeleniyorum.

No comments: